Friday, February 5, 2010

Mukadimah Pengembaraan

Alhamdulillah , Syukur kehadrat illahi kerana dengan limpah kurniaNya dapatlah saya
menghasilkan blog ini.
Tanggal 5 februari 2010 bermulalah muka surat baru dalam jurnal pengembaraan saya mencari tuhan..
Insyallah kalau tiada halangan blog ini akan di update dari masa ke semasa.


Rasa lemah dan malas dalam beribadah sering kali berlaku pada kita.Banyak persoalan sering
timbul dalam kehidupan kita.. Siapa tuhan Aku? Aku sekarang gembira je,Kenapa Perlu Solat?
Tuhan itu pemurahkah? Adakah aku layak masuk syurga? .. kadang2 persoalan ini yang kita
tidak tahu jawapannya.




Oleh itu, Mari kita mengembara ke alam ketuhanan, Mencari jawapan dan keredhaan pengantar jalan memperolehi syurgaNya.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...